Oppussing av Vårsol

Oppussingen av Vårsol går fremover med jeve steg. Nå er peisestue, toaletter, foaje, og sal i hovedak ferdig omgjort og malt. Alt gjøres på dugnad, og vi er veldig takknemlige frivilligheten! Om du kunne tenke deg å bidra videre så oppfordrer vi deg til å kikke på forsiden vår, der finner du oversikt over datoer, gjøremål, og behov for hjelp som stadig oppdateres.

Vårt håp for Vårsol er at det skal bli et godt hjem for Sentrumkirken, men også for folk rundt oss i Gjøvik. Det legges derfor til rette for at lokalene kan leies ut til lag og foreninger, og forskjellige anledninger som konfirmasjoner blant annet. Det vil også være muligheter for næringsliv å leie sal og rom. Vi jobber med å gjøre mulighetene kjent og tilgjengelig via nettsider. Dette kommer på plass i august. Vi tror Vårsol kan være til velsignelse for mange, og at det skal bli en plass der også nye mennesker kan få et møte med en god Gud, gjennom menneskene i kirken og det som skjer.

Vi har første gudstjeneste 29.august, og den 12.september vil vi holde en åpningsfest der vi kommer til å inviter bredt i nærområdet og leietakere til å feire sammen med oss. Vi er overbvist at det beste fortsatt ligger foran oss, og at Gud har mer for oss og folk i Gjøvik!